tirsdag den 9. august 2016

Pakkepost og skattejagt

At vente en hel dag hjemme på en pakke er ikke sjovt, slet ikke for en hvalp på 5 måneder! Kedelige ”ture” op og ned af vejen så vi kunne se indkørslen, eller rundt om huset. Tilmed regnede det lidt i dag, så vi var ikke meget i haven. Men skal jeg hente pakken hos gls, ja det næsten umuligt her, altså måtte vi vente helt til kl 17.
 
Kan vi åbne den nu mor?




Der dykkes efter en særlig god ting.
Da pakken kom var der dog en meget glad lille dreng, for alt i pakken var til Zorro, og det meste var mad. Selve kassen er nu også meget god, den leger vi skatte jagt i. Jeg håber nu snart at finde en god stationær trækasse til den leg, og til at have legetøjet vi har fremme i, for Zorro splitter papkasser han får ad i atomer. Stadig får vi en passende papkasse så bliver den brugt til leg et døgns tid, for han elsker både at finde ting i dem, selv lægge ting op i dem, og gemme sig i dem.


Det en fornøjelse at få pakker som denne.
 
 
 
 
 
 
Så bortset fra ventetiden på hvornår pakken leveres så elsker jeg når vi får pakker, specielt fra steder som pakker det så fint som her. Tilmed sendte shoppen en ekstra gave med til Zorro, denne gang en lille bold, før har jeg fået en pakke guf, altid i en fin cellofanpose med et gavemærke ”tak fordi du handler hos os”. Det er så fantastisk at føle sig værdsat som kunde, de også altid super hjælpsomme.
Sådan leger du skattejagt i en kasse med din hund.
Har du nogle gode lege med din hund?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læste, jeg sætter stor pris på dine kommentarer.
Husk du kan få besked om nye indlæg på din email.