onsdag den 8. februar 2017

Gæsteskribenter efterlyses


Et ønske for bloggens fremtid er at finde gæsteskribenter som kan fortælle om emnet fra andre vinkler end min egen, så der bliver en alsidig dækning af emnet servicehund. Derfor efterlyser jeg gæsteskribenter som har lyst til at skrive et eller flere indlæg. Optimalt set ville jeg gerne have en gæsteskribent om måneden, men nu må vi se om det lykkes.

Specielt kikker jeg efter andre med servicehund, eller hunde som reelt udføre servicehunde opgaver uden den officielle uddannelse. Det kunne være hørehunde, autismehunde, epilepsihund, men selvfølgelige også de mere kendte handihunde. Selvom det er i periferien af bloggens emne høre jeg også gerne fra terapihunde, besøgshunde og læsehunde. Det vil også være dejligt at høre fra behandler som har set effekten af servicehunde og kan fortælle lidt mere generelt om dette, da jeg jo altid kun kan tale om hvordan det virker for mig.

I den mere almene afdeling af bloggen vil jeg gerne invitere kreative sjæle til at dele en opskrift på DIY til hunden, det være sig hjemmelavet hunde kiks eller legetøj m.m. Måske er du ved at brænde inde med en god idé, så kan du dele den her.

Et par indlæg fra hundetræner ville også være dejligt, jeg skriver selvfølgelig hvad jeg kan om min og Zorros træning, men jeg er ikke professionel. Der jo masser af emner at tage fat på, bare med basis træning og hundesprog.

Eller måske sider du med special viden om en hunderace, så vil et indlæg om den race og hvilke styrker den evt. kan have som servicehund være meget velkommen. Da servicehunde jo ikke behøves være labrador eller golden retriever.

Jeg håber du som læser vil dele dette med andre som du tror måske kunne havde viden om emnet og lyst til at dele denne.

Som gæsteskribent kan du være så anonym du ønsker, eller stå frem i fuld navn med link til egen blog/hjemmeside. Har dette fristet dig så skriv gerne en e-mail til mig på min.servicehund@gmail.com glæder mig til at høre fra dig.

5 kommentarer:

  1. Jeg er ikke en kandidat til at skrive om service hunde, jeg har ikke hund. Jeg er for lidt hjemme til at have hund.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bare helt ok, tak fordi du læser med.
      håber dog at finde nogen der kan dække vinkler på emnet jeg ikke kan.

      Slet
  2. Det gør jeg også, håber jeg finder nogle både som har hund og som kan nogle sjove diy.

    SvarSlet
  3. En ting der kunne være lækkert at have en diy om er sækkestol/fatboy til hund, Zorro er vild med sin sækkestol fra rødkors, men den er meget stor (og jeg tror den er utæt) så en dag prøver jeg måske at lave en selv. Men hvis nogen vil lave en diy så det absolut velkommen. Jeg ved f.eks. ikke hvad stof den er lavet af, og det også dette slidstærke og skidt afvisende stof der er lækkert.

    SvarSlet
  4. Jeg har en gang syet en hundekurv, og det kommer på bloggen igen i morgen med link til din side :)

    SvarSlet

Tak fordi du læste, jeg sætter stor pris på dine kommentarer.
Husk du kan få besked om nye indlæg på din email.