fredag den 16. marts 2018

gavekort fra maxizoo

Maxizoo fødselsdagsgave.
Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg stadig er medlem hos maxizoo, jeg kan nemlig ikke bruge deres butik særlig ofte da butikken ligger langt væk. Det er en hel dagtur med offentlig transport, og det er ofte alt for udmattende for mig. Fordelen er at jeg måske kan få nogle tilbud, hvis det passer med når jeg kan overskue den lange tur. Når man melder sig ind kan man skrive hvilke dyr man har, med navn, fødselsdag og race på dem, dette kan naturligvis ændres efter behov.






Fordi jeg havde registret Zorros fødselsdag fik jeg en email nogle dage før med en kode til en lille gave. Sidste år fik vi en lille stof ugle med piv i, ca på størrelse med min hånd, ikke noget at køre efter men ok som udflugts mål hvis jeg havde overskud til en tur til byen. Eller hvis jeg alligevel var kommet forbi området butikken ligger i.

Som tingene er må jeg erkende nu når jeg ikke til maxizoo før kuponen udløber, hvilket den gør den 5 april. Jeg har fortalt et par andre hunde folk at hvis de vil hente gaven så den deres, men ingen har skulle nær en maxizoo. Så hvis nogle af jer der læser her kan bruge koden så sig det i kommentaren, det efter først til mølle princippet. Jeg skal bruge din email, for at sende billedet af kuponen med stregkode til dig.

Jeg kan ikke love at du kan få gaven uden mit medlems kort, men  det er gjort før blot med stregkoden, så det burde virke.

D 21 marts 2018 Koden er nu givet væk.

5 kommentarer:

  1. Tak for tilbudet. Jeg har ingen anelse om, hvor der ligger en Maxizoo på vore kanter, men vi har heller ikke dyr.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja så det jo ligegyldigt, hvis du ikke har en hund.
      men kender du nogen der har så er her en mulighed.

      Slet
  2. Bob vil da meget gerne deltage i din Giveaway - vi har en Maxizoo i nærheden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen så det da Bobs håber det noget godt, hvilken email skal jeg sende den til?

      Slet
    2. Du kan skrive på min.servicehund@gmail.com så sender jeg kuponen

      Slet

Tak fordi du læste, jeg sætter stor pris på dine kommentarer.
Husk du kan få besked om nye indlæg på din email.