torsdag den 10. maj 2018

siden sidst maj 2018

Det har været lidt kaos, jeg har bla haft halsbetændelse, hvilket slog mig helt ud og jeg kom bagud med alt her hjemme, det svært nok at følge med til daglig.
Samtidig har jeg ikke haft hovede til at skrive lange indlæg. Da jeg gerne vil nå flere forskellige mennesker med mit budskab valgte jeg at prøve twitter af. Så nu kan I finde mig der under navnet Min Servicehund, selvfølgelig. Her vil der komme små updates som ikke passer til et indlæg i sig selv.
Zorro med et kæmpe kødben.

Som skrevet på Twitter forleden fik jeg ved sidste foderkøb en kode med rabat på hunde pasning, den kan bruges i det meste af Danmark, men jeg ved jo ikke hvor godt det er. Ihvertfald får jeg ikke brugt koden, så hvis du vil have den, gives den væk efter først til mølle princip. Skriv enten en kommentar her, på twitter eller send mig en email. Så sender jeg dig en email med foto af rabatkode. Det er til siden dogley, som formidler noget kontakt mellem private der passer hunde og kunder, en slags kontaktbero for hundepasning, er mit indtryk. Hvis den der får koden har lyst til at skrive om oplevelsen her vil det være skønt for os andre, men det er ikke et krav for at få den.

Efter halsbetændelsen fik jeg et anfald af mine stresskramper i benene, og det blev meget svært at gå. Derfor ville jeg sørger for at Zorro fik kødben, så der skete noget, men alle marvben var udsolgt i brugsen. utroligt nok sendte min nabo en sms kort efter, hun havde fået en halv ko, eller benene fra den, så jeg fik en bæreposefuld ben, og Zorro fik et kæmpe kødben.

I næste uge er der igen aftalt møde ang pension OG skp evaluering, torsdag og fredag, fik beskeden om dobbelt op i torsdags sidste uge og så gik kramperne amok, og jeg endte på skadestuen for at blive checket for blodprop i benet, da tidligere medicin øger den risiko, heldigvis kunne de ikke se noget, men det gjorde stadig ondt. Der er dog lidt ro på det igen,

Håber alle nyder weekenden.


9 kommentarer:

  1. Øv, lyder ikke rart. Godt, at du har det bedre igen :-)

    SvarSlet
  2. Ja av

    Jo der var til mange dage desværre gik der fluer i så det røg ud.

    Ja rls kan ikke være sjovt, det her er så både nat og dag.... og ja vil gerne bare skrige. ..

    SvarSlet
  3. Heldige Zorro og stakkels dig!
    Godt der ikke var noget rigtig alvorligt på færre, selv om smerterne i benene selvfølgelig er rigtig ubehagelige.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja godt det ikke var andet, og godt jeg har Zorro.

      Slet
  4. Håber at snart få ny computer og komme igang igen her.
    min twitter er der, men privat fordi mennesker
    vi har det ellers ok, fast pension, men meget isoleret venter på vacine.

    SvarSlet
    Svar
    1. selv om jeg pt ik er sikker på jeg kan komme ind og redigere her, mon der er tidsgrænse?

      Slet
    2. Hvis nogen ved hvordan jeg genoptager bloggen på dette domæne må de gerne dele den info. Hvis ik jeg finder en vej ved jeg ik om jeg genoptager på ny blog. Særligt da jeg stadig mangler en del hjælp og overblik. i alm liv.

      Slet
  5. Kære jer.
    Er du og I ok?
    Vh, irene fra Twitter

    SvarSlet

Tak fordi du læste, jeg sætter stor pris på dine kommentarer.
Husk du kan få besked om nye indlæg på din email.