onsdag den 20. juli 2016

Trixie Samira Carrier - anmeldelse

For at havde nem transport med Zorro mens han var lille købte jeg en taske til ham, ikke fordi han skulle være taske hund men fordi han skulle havde et sikkert sted der var hans når vi var ude.

 trixies Samira Carrier, jeg lagde et tæppe i.

Jeg havde en del kriterier som gjorde det lidt svært at finde en taske, måske primært mit første kriterie, jeg ville prøve den! Så jeg vidste den var rar at gå med, hvilket så udelukkede netbutikker.

I sidste ende faldt valget på trixies Samira Carrier til 9 kg, det burde være rigeligt når jeg ikke regnede med at bære på ham længere end til han var 4-5 måneder, burde faktisk kunne tage voksen vægten for en dværgschnauzer.
 

Tasken er lækkert lavet og ser ikke tøset ud, med en han hund gad jeg ikke havde en lyserød taske. Den virker som en lille brun sportstaske, og det fint.


Zorro i sin taske.
Desuden opfyldte den alle mine andre mere praktiske krav.

godt at have sin seng med.
-          Lommer nok til at jeg kunne havde mine ting med, og dermed ikke behøvede en taske til pungen og mobilen m.m. tilmed plads til vandflaske, ren bonus.

-          God skulderstrop der kan indstilles så den er rar at bære.

-          God ventilation.

-          Fast bund

-          Sikkerheds line så hunden kan fastspændes.

-          Kan lukkes helt

De første uger gik det også rigtig godt, Tasken virkede perfekt og vi kom ud i verden. Zorro ligefrem elskede den og kravlede selv ombord i den hvis den stod på gulvet.

Men da Zorro blev 3 ½ måned gik afstivningen gennem tasken! Spids metal pind som stikker ud gennem rummet hvor Zorro sider og så helt ud af tasken.

Skaden inde i tasken, man kan se metal spydet på vej ud.
Ok fik den byttet til en ny i butikken inden turen til Fyn.

Men godt en måned senere og nu er den nye gået præcis samme sted!

Så tasken lover den kan holde til 9 kg, men den kan altså kun klare 4 kg, over det og afstivningen går i stykker.

Derfor kan jeg desværre ikke anbefale denne taske, som ellers virkede så lovende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læste, jeg sætter stor pris på dine kommentarer.
Husk du kan få besked om nye indlæg på din email.