fredag den 21. april 2017

Vi flytter

Det giver meget ro at sove sammen.
Ja altså bloggen bliver her på denne adresse, men rent fysisk skal Zorro og jeg snart flytte. Det bliver rigtig godt med det nye sted, men det skal I nok høre mere om. Det betyder dog at jeg snart tager computeren ned og derfor ikke rigtig kan skrive nye indlæg. Helt stille vil her alligevel ikke blive da jeg den sidste måned har skrevet ekstra indlæg og gjort dem klar til udgivelse, håber at få computeren op at køre relativ hurtigt efter vi er flyttet, men ellers må I bære over med mig.

Sengen skal også snart skilles ad, og så kan Zorro og jeg nyde at sove sammen på en madras på gulvet, det bliver hyggeligt. Selve det at flytte syntes jeg er hamrende hårdt, men det er det værd når vi får et bedre sted at bo. Heldigvis flytter vi ikke langt, faktisk under 1 km, så lokal området er det samme, og det var vigtigt for at jeg ville flytte.

Jeg ved ikke hvornår mit internet tages ned og sættes op, men i mellemtiden vil jeg tjekke ind via min tablet når muligt.

23 kommentarer:

  1. Uh, hvor spændende, men hårdt! En flytning er et kæmpe arbejde, men en god anledning til at få ryddet ud og op, ihvertfald, hvis man har det som jeg, der let samler til huse :). Glæder mig til at høre mere om det nye sted.
    Rigtig meget pøj pøj med flytningen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, syntes ikke jeg får ryddet lige så meget ud som sidst jeg flyttede, men lidt.
      glæder mig til at fortælle mere.
      nøgle hentes om under 1 måned.

      Slet
    2. - Ville have spurgt om det er med have ... kan se dit svar til Laila, at det er det!
      Hvor det glæder mig for jer, kan nemlig huske du skrev, at du savnede en have.
      Fantastisk :)

      Slet
    3. Ja det har jeg sagt, men har valgt at holde den her nyhed tilbage indtil vi var tæt på.
      absolut fantastisk, og en ny rigtig sød nabo, skal bare lige have haven hegnet ind.
      er godt nok snart træt af at pakke, og nu det snart pc, tv og køkkengrej....

      Slet
    4. Det bliver SÅ godt, med både have og nabo :)
      Ja, sådan en flytning trækker tænder ud ... man er i sådan et underligt vacuum, hvor intet er som det plejer ...

      Slet
  2. Dejligt hvis du har fundet et bedre sted at bo,men altid hårdt at Pakke sammen og flytte ,for derefter at pakke ud og finde sig til rette det nye sted.
    😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Absolut, men have og brygers er det værd.

      Slet
    2. Dejligt med begge dele.Nu vi går mod sommer bliver det da også ekstra skønt med en have for Jer begge to😊

      Slet
  3. Det bliver vel nok spændene. Held og lykke med flytningen, mon ikke der kommer nogen og hjælper dig og Zorro.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo vi får hjælp, mine skp'er hjælper op til, det samme gør min mor, hun kommer også på dagen. Zorro vil blive passet på selve dagen.
      er pt lige løbet tør for store flytte kasser og har kun 3 junior tilbage (bruger dem til lidt bøger m.m. ellers kan jeg ikke løfte dem) min mor kommer nok i næste uge, så tag vi reol (og pc ned)

      Slet
  4. Held og lykke med flytningen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, min mor var her i går, var vi ikke løbet tør for kasser så havde jeg været næsten uden køkken udstyr.... så det sker nok i denne uge fordi der kommer kasser i morgen, og nyt halsbånd til Zorro (måske idag) og en foldemadras på torsdag (så kan sengen godt skilles ad, spændt på om den kan være i det nye soveværelse)

      Slet
  5. God-flytte-arbejdslyst. Det er et stort arbejde, men det er godt at du er glad for det nye sted, I snart skal bo i.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige nu er der kasser over alt, det er ikke sjovt. Men snart, meget snart

      Slet
  6. Tillykke med jeres nye hjem 😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak lige nu er det bare kasser, men glæder mig

      Slet
  7. Hvor skønt at høre at I flytter til et bedre sted! Og den perfekte årstid jo i forhold til rigtig at kunne glæde jer over haven!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og så er det lyst så jeg ikke har travlt med at sætte lamper op

      Slet
  8. Det er så først nu jeg ser, I skal flytte. Måske er I allerede på plads i den nye lejlighed. Dejligt, I fundet et sted som du glæder dig til at flytte til. Det er lidt bøvl med det flytten, men også en god måde at få ryddet op og smidt ud blandt sine ting. Held og lykke med det hele. Kh Malin

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg henter først nøgle d 15, men alt er snart i kasser, det er mega hårdt, men jeg glæder mig helt vildt. Har dog ikke ryddet meget ud.

      Slet

Tak fordi du læste, jeg sætter stor pris på dine kommentarer.
Husk du kan få besked om nye indlæg på din email.