fredag den 12. januar 2018

Jeg er her stadig

Hej

Beklager jeg har været væk så længe.
efter flytningen brød min pc sammen, så lige nu skriver jeg fra tablet, men forhåbentligt snart fra bærbar,mig så håber jeg at få redet mine dokumenter fra pc'en.
samtidig er kommunen langsom, som glemte mig, med min sagsbehandling, hvilket stresser enormt.
Zorro er en kæmpe hjælp, han er der for mig, for mig til at grine giver mig møs, sender mig i seng og putter med mig så jeg kan sove.
Jeg er meget Glad for de email jeg har fået some helt klart hjælper mig til at komme tilbage igen, for jeg vil ikke opgive dette projekt, det er altfortærende vigtigt, samt en kæmpe gevinst for min udvikling.

Håber I alle har det godt og er kommet godt ind i det nye år.

Zorro da han lige var flyttet ind, et af de få billeder jeg har på tableten,  bla billeder skal redes på pc'en.

8 kommentarer:

  1. Rigtig godt Nytår til dig og Zorro.
    Dejligt er du er klar til bloglivet igen.
    Der vil være perioder,hvor der er ting der gør man ikke er så aktiv herinde.
    Glæder mig til at følge med her hos dig i 2018😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak
      Ja jeg håber jeg er klar
      godt nytår til dig

      Slet
  2. Ja, rigtig godt nytår.
    Dejligt med livstegn og herligt at se billeder af Zorro igen :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak
      har nogle foto både der skal redes og på mobilen.
      håber alt er vel hos dig

      Slet
  3. Tak jeg kikker på hjemmesiden, men jeg r ikke på fb

    SvarSlet
  4. Tak kikker på det, selv det nok ikke er genskabe data, tror den er der, pc nægter bare at tale med skærm 😕

    SvarSlet
  5. Det er så træls, når der er problemer med computeren. Jeg håber for dig, at du får reddet det hele.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak det håber jeg også.
      helst både indhold og pc..... men ellers ihvertfald indhold.

      Slet

Tak fordi du læste, jeg sætter stor pris på dine kommentarer.
Husk du kan få besked om nye indlæg på din email.